Tuesday, July 27, 2010

حالة

ما بقاش عندي ثقة في حد ...

4 comments:

أع ـقل مـ ج ـنـونــة said...

خايفة اوصل للمرحلة دي !!

انا مبقاش عندي ثقة ف 98% من البشر !

ناقص 2 %

ربنا يستر

أنا - الريس said...

أرفض الفكرة
لأن أكيد في مقربين في القلب والدم
استطيع الإعتماد عليهم
في الأوقات الحرجة دون
ان أفقد ثقتي بهم .
ودا بيشيع نظام التخوين
بين الناس
كله ينتظر من الأخر أن يخونه

sal said...

مبروك انت كبرت ونضجت

بدون تخلجنةوين
الناس لن يكونوا مثلك تماما
حتلاقى نسبة معينة فى كل واحد
من الصفات والسلوكيات التى تتماشى معك
تقبل الاخرين كما هم
وستجد عندها كامل الارتياح فى التعامل مع الاخرين
بدون مثاليات زائدة
هكذا هى الحياة
والمثاليات فى الجنة

تحياتى

Sam Sh said...

أعقل مجنونة :
أنا كنت ماشي بمبدأ إن أنا أعتبر الناس كلهم كويسين إلى أن يثبت العكس ... دلوقتي ماشي بعكس المبدأ ده تماما
---------------
سيدي الرئيس :
المقربين في القلب و الدم ... تخيل لو أن الخيانة أتت لك من عندهم فماذا سيكون شعورك ؟؟
----------------
Sal :
الله يخليك :)
المشكلة عندما تكون مضطرا للتعامل معهم و لا يمكنك أبدا تجنبهم و كل ما يفعلونه يتعبك .. فما الحل ؟؟؟