Tuesday, March 23, 2010

متلومنيش


متقوﱢليش ..
إن أنا هقدر .. و إن أنا هوصل ..
و الدنيا واقفة مبتمشيش ...
و ماتلومنيش ......
أصرخ أزعق ... مبتسمعنيش ..
أبكي و أدمع ... مبتشوفنيش ..
و متحكيش ...
عن بكرة و بعده ..
و عن أحلام إستنيتها ...
و مبتجيش ..
و متعمليش ...
متعمليش نفسك مش فاهم ..
و إوعى تقولي إن أنا واهم ..
و إن الدنيا جميلة و حلوة ..
و إن أنا اللي مش عايز أعيش ..
و متحلمليش ..
و متحلمليش بمستقبل ..
و إنت الحاضر كله .. مفيش
و الماضي مفيش ...
و المسقبل ؟؟
بس كفاية .. أرجوك متفكرنيش ..
و سيبني أحاول أعيش ..
ماهي مش فارقة ..
أصرخ أزعق ... مبتسمعنيش ..
أبكي و أدمع ... مبتشوفنيش ..
بس إسمحلي هقولك حاجة ..
لما الماضي يبقى مفيش ..
و لما الحاضر يبقى مفيش ..
و لما الدنيا تفضل تاخد و متديش ..
يبقى كفاية خلاص أرجوك ..
متلومنيش ........

2 comments:

мαησηα said...

عجبتنى بجد جميلة فكرتها حلوة

بحب انا الافكار الجديدة

تسلم الايادى يا سامح

دمت بود وبخير

Sam Sh said...

منونة :
شكرا كتير على مرورك و تعليقك الجميل :)
سعيد إنها عجبتك

تحياتي